Ahlen 2010-2011

Om några timmar (3.30) går bussen från Linköping till Arlanda term 2 & 3. Tror ni jag är nervös eller?? pfff.
Början av dagen har varit helt okej, inte minsta nervös men sen när klockan blev eftermiddag blev jag väldigt svettig och resfebern kom. Jag blir väldigt känslig då. Min pappa skulle hjälpa mig att fika mitt surround system till tv:n men råka ta sönder det istället.. jag börja lipa. Inget att lipa för egentligen men just då var det, jag kollade ju liksom på dvd:n som man fick med i Tokio Hotel best of.

Klockan 9.30 lyfter (förhoppningsvis?) planet till Tyskland, jag åker inte till Düsseldorf weeze som jag brukar utan Cologne/Bonn. Det tar ca 2 timmar. Jag har en biljett som heter "happy picnick" så jag får en croissant och kaffe på planet, schyst ;)

Något roligt, jag tänkte packa idag så drog jag ut resväskan så märkte jag att den var en sån där liten skit som man har som handbagage!! Jag stod där alltså utan resväska och bara några timmar kvar tills jag skulle åka. Jag ringde Lisa och tala om situationen och hon sa att hon var villig att låna ut sin resväska till mig! Tur att man har sånna snälla kompisar.

Nu ska jag fortsätta packa sen försöka sova en timme?

GOD NYTT ÅR FÖRFAN!


förra året..


Kommentarer
Postat av: Elina

Sv: Tack detsamma! <3 Håller tummarna för att du får tag i en! ;)

2010-12-31 @ 21:36:30
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0