Weihnachtsmarkt




Den 10dec är det meningen att jag och min familj ska åka till Lübeck på julmarknad. Men det blir nog inte så, pga detta helvetesjävlaskit väder!!!! Jag är så arg och så ledsen. Jag kommer säkert svära en hel del och det kanske även kommer en eller möjligtvis två tårar när vi måste ringa till hotellet och avbokar rummen.

Jag och pappa var ute på stan och åt lunch en dag så fråga jag "Pappa, vad sägs som att åka till Lübeck på julmarknad någon helg, hela familjen. Jag har hört så mycket bra om den och sett bilder, det verkar helt fantastiskt". Några timmar senare satt jag och min mamma och kollade runt på hotell och hittade ett som vi bokade. Titta bara på bilderna ovan som jag tog från google, man vill ju bara åka dit nu direkt och aldrig åka därifrån. Det är ju så vackert.

Just nu ber jag till dig gud, visa att du finns och ta bort snön så vi kan åka!!!
snälla snälla snälla snälla snälla snö försvinn!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0