Wenn nichts mehr geht werd ich ein Engel sein für dich allein



Foton tagna av Lina Green.

Min tatuering, min första och enda tatuering. 1 september på Bill och Toms 20års dag gick jag och Lina A till Max tattoo i Linköping och bokade tid, 3 dec 2009 14.30 fick jag tid. Dagen innan ändrades tiden till kl 11.00.
Det var egentligen meningen att Lina G skulle vara med när jag gjorde tatueringen men eftersom vi ändra tiden så träffa jag henne direkt efteråt. Kanske tur att hon inte var med för hon hade säkert fotograferat massor och dom bilderna hade inte blivit snygga, jag satt under 2h och 45min och gjorde grimarser! Så fruktansvärt ont gjorde det.

Jag har haft min tatuering i 1år och 11 dagar och jag älskar den mer och mer för varje gång jag ser den. Jag är så sjukt nöjd, Max gjorde ett toppen jobb!
(Det enda minuset är väl alla jävla leverfläckar på ryggen.. menmen..)

Kommentarer
Postat av: Anna

Svar: That's for me to know and you to find out ;)

2010-12-14 @ 22:27:35
URL: http://annadagh.blogspot.com
Postat av: LINA

hahah OM jag hade fotat , hade inte gjort något annat!

2010-12-18 @ 00:08:18
URL: http://missinna.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ville bara påpeka att det är 'wird och inte 'werd'...

2011-02-25 @ 17:48:09
Postat av: Niki

Hahahaha, jag googlade "tattos wenn nichts mehr geht" Och fich upp denna bild, såååååå fin! Underbar! Jag har sedan länge funderat på att tatuera in just den frasen eller meningen du tatuerat in, och jag undrar, är det värt smärtan? För min kommer defnitivt vara större, längs med hela min övre vänstra sida på kroppen. Det är min första, och jag är 15 så jag har många år på mig at fundera, men jag undrar bara :) Grattis iallafall, för asfin är den :D

<3

2011-05-15 @ 15:40:26
URL: http://angelbyyzide.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0