Eric Saade




Läste precis på corren om vilka artister som är klara i "Melodifestivlan 2011 i Linköping" och en av dom är min idol ERIC SAADE
Jag är överlycklig att han ska till Linköping men tyvärr har jag ju ingen biljett.. det suger.
Jag hoppas verkligen svenska folket får varsin hjärna i julklapp så dom röstar på Eric och skickar honom till Tyskland!!

Dessa tävlar i Melodifestivalen i Linköping 29 februari:


Enemy - Sara Lumholdt
I Though´t It Was Forever - Shirley´s Angels
Lucky You - Linda Sundblad
No One Else Could - Sebastian Karlsson
Popular - Eric Saade
Spring för livet - Sara Varga
The King - The Playtones
Tid att andas - Simon Forsberg


Kommentarer
Postat av: Sofia Vienna

du är ju för rolig!

2010-12-01 @ 09:16:51
URL: http://sofaivienna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0