Sverige vs Deutschland


Bastian Schweinsteiger


Den tyska truppen


Igår runt 14.00 tog jag och min far bilen ner till Göteborg för att gå på träningslandskampen mellan Sverige och Tyskland.
Det var snorkallt och jag har inte frysit så mycket sen jag köade i 16 timmar i Stockholm.
Tyskland tog jag tyvärr inte med sina stjärnor,förutom en som ni kan se på första bilden, Bastian Schweinsteiger. Jag hade mer än gärna velat se Holger Badstuber, Miroslav Klose, Philipp Lahm, Lucas Podolski & Mesut Özil men eftersom det bara var en träningsmatch så kan man ju inte förvänta sig alla proffs.
Matchen var inte alls imponerande, den var tråkig och det var inte många anfall. Matchen slutade 0-0.
Frågan jag fått, var det värt det? Absolut! Jag såg det tyska landslaget & jag såg även min svenska favoritspelare Anders Svensson.


– Det hade varit trevligare om det andra laget hade velat spela framåt. Det blir en bättre underhållning för publiken då, säger tyske lagkaptenen Bastian Schweinsteiger.


Kommentarer
Postat av: LINA

gäsp på fotboll

men OMG att du bloggar

2010-11-18 @ 21:06:47
URL: http://missinna.blogg.se/
Postat av: Angelica

Det var så sjukt värt det.

2010-11-18 @ 21:54:14
URL: http://anchis.blogg.se/
Postat av: Anna

Härligt Fija me en ny blogg!!!

Ja har hört ryktats om att du fortfarande frös ida... kan fasen inte ha vart värt det ;)

2010-11-18 @ 21:55:05
URL: http://annadagh.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0