3/4-2010


Bild; Lina Green

Idag är det 1 år sedan jag och Lina såg Tokio Hotel live i Genéve.
Där fanns det ingen som helst ordning, ingen brydde sig när det var några som skulle försöka styra upp.
De som gällde va Döda eller bli Dödad.
Sista timmarna innan insläppet vill jag helst bara glömma, det var så fruktansvärt så jag får rysningar bara jag tänker på det. Väl inne i arenan var det underbart, vi stod dock typ längst bak men det var bra ändå. De var ju den tyska setlistan.
Resan var faktastisk. typ.nästan. Nästan fantastisk. Konserten var underbar men resten, tja.. nu i efterhand har man ju mycket att skratta åt.


Kommentarer
Postat av: Lina Green

fy fan va tiden går fort

2011-04-05 @ 16:15:53
URL: http://missinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0