Isbjörnsfadder

Idag har jag anmält mig här om att bli isbjörnsfadder. Det finns flera djur att välja mellan men jag valde isbjörn.
Om några dagar kommer jag få hem en blankett om autogiro-medgivande, det kommer jag stolt skriva på och skicka in. 100:- i månaden för att vara med och rädda isbjörnarna.

I mitt vad ska man kalla de, bekräftelse mail? så stod de:
Hej och varmt välkommen som Isbjörnsfadder!
Tack för din anmälan och för att du vill ge isbjörnen en framtid. Idag finns det uppskattningsvis 20 000 till 25 000 isbjörnar i världen. De senaste studierna visar att två tredjedelar riskerar att försvinna till år 2050, som följd av den globala uppvärmningen och issmältningen i Arktis. Ditt stöd är viktigt för WWFs arbete för att stoppa klimatförändringen!



Kommentarer
Postat av: Lina Green

SNUTTEBJÖRN

typ som knut

2011-04-09 @ 22:52:07
URL: http://missinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0