shopaholics bekännelse

lördag lördag lördag.. bara jag, min far och syster hemma. Mor befinner sig i bangkok med en vännina.
Pappsen och jag passade på att åka ner till stan en stund idag. Gick in på apoteket och bad om en produkt som kan ta bort finnar. Tycker jag blivit lite för gammal för att få tonårsfinnar (inför-mens-finnar). Har knappt aldrig haft finnar innan men nu har 2 st blossat ut. tjusigt. men nu har jag köpt någon gel som ska torka ut som små jävlarna! adios!
Har även köpt lite kläder och 2 par skor, behövligt. Tack snälla pappa för kläderna :)

Jag har varit hemma med min pappa hela helgen, varit mysigt faktiskt. Idag såg vi på Stig Helmer Den Ofrivillige Golfaren samt En shopaholics bekännelser. Nu förstår min pappa hur det är för mig när jag går på stan, alla skyltdockor står och vinkar åt mig och flirtar med mig så jag bara måste gå dit. Jobbigt.

Då säger väl jag och mina finnar bye for now

Kommentarer
Postat av: Petra Ahlsten

Hej! vad spännande dina inlägg är! lär definitivt läsa din blogg lite mer. =P Hoppas du har en trevlig vardag :p

2011-06-28 @ 11:48:13
URL: http://jade.se/paketresor

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0